Tess

 

Tillbaka i stallet 🦄

Ett foto publicerat av Amanda Pettersson (@hannaaamanda) Dec 16, 2016 kl. 8:42 PST

 
 
Detta är alltså lilla Tess som jag har börjat rida en dag i veckan. Från början tänkte jag att jag skulle börja rida jätte seriöst flera dagar i veckan men sedan tänkte jag om lite. Hon som äger Tess är jobbarkompis med min mor så det är på den vägen som jag började rida henne. Tess är i alla fall en connemara ponny som blir 6 år nästa år. Nu har jag ridit henne två gånger själv och det har gått bra, dock är hon väldigt annorlunda mot vad jag brukar rida på. Hon är så långt från Brownie man kan komma, haha. Men det är en rolig utmaning att få rida en ny typ av häst! Tess är dock påväg tillbaka från en skada (som jag inte riktigt kommer ihåg vad det var) så det är bara skritt och lite trav som gäller än så länge. 
Tess | |
Upp