21 december 2016

 
~ Mamma & Vicky, maj 2015 ~
 
Nu är den sista klappen inhandlad, "prinskorven" inköpt och godiset är bakat. Det är nästan så att jag börjar få lite julkänsla nu till och med. Brukar inte få julkänsla på samma sätt längre sedan jag slutade gymnasiet och jag slutade se lucia tåg och göra julgrejer med klassen. Men julen blir ju vad man gör av den så det är bara att skapa så mycket julkänsla man bara kan. Tror jag får känslan mer den 23:e när vi lagar julmat, tar upp alla tomtar, fixar pepparkakshuset och tar in granen.
 
Idag ska jag köra ett pass med axlar på gymmet och sitta med uppsatsen en stund på eftermiddagen. Vi fick äntligen våra kommentarer igår kväll och det ser väl inte allt för illa ut... Men det är en del att fixa till. Vi får se hur mycket  vi hinner göra, annars får vi dela upp det så att allt är fixat till den 27:e när vi ska skicka in igen. Säger det igen: det ska bli så skönt när vi är klara!!
Vardag | |
Upp